dimarts, 6 d’octubre de 2009

Votació per establir els guanyadors del I Saló Fotogràfic El Penjoll


La base 8 del I Saló Fotogràfic El Penjoll diu:

Un comité de notables o entesos farà una selecció prèvia, per a establir les col·leccions i fotos finalistes. Posteriorment, es farà una votació popular per a determinar els guanyadors o les guanyadores de cada categoria.

Després de moltes deliberacions i alliberacions, ací teniu la selecció de finalistes que ha fet el nostre comité de notables i excel·lents:

Millor foto en blanc i negre:
Ombra, d'Aquil·les Sisternes

Millor foto en color:
Festes, de Ko-jons

Millor col·lecció en blanc i negre:
L'horitzó del fènix, del Capità Superflipo

Millor col·lecció en color:
El vertigen de l'esser humà enfront de..., de Cul de Sac.

Foto més impresentable:
Tota la col·lecció Fira: cavallets, llepolies..., d'Escrivà de Cort
(per la qual podia ser la millor col·lecció en color, de no haver sigut tant manifasser ficant-li el filtre digital "tela de llenç" a les fotos).

Obrim ara un periode per votar si esteu d'acord en que es reconeguen els treballs seleccionats ,en cadascuna de les categories, o si considereu que cal deixar algun premi desert (teniu les votacions activades en la columna dreta del bloc).

4 comentaris:

Anònim ha dit...

La foto "Festes" és la millor en color i mereix guanyar, però no respecte les bases del Saló.

Quin sentit tenen les normes a El Penjoll?

Davit del carré Blanc ha dit...

Pense que totes les proposades mereixen el guardó que els adjudiqueu.
Enhorabona de nou per la iniciativa i per les aportacions que han hagut, especialment les premiades.

Davit del carré Blanc ha dit...

Ostis, no m'havia adonat que hi ha un premi a la foto més impresentable!! En tot cas, seguisc compartint el criteri del jurat... i sobretot m'alegre que no haja eixit premiada una foto meua a eixa categoria! uff!!!

Anònim ha dit...

Crec que el comité de notables ha estat injust amb la col·lecció "Fira: cavallets, llepolies...". L'autor no s'ha limitat a posar el filtre "textura de llenç". Hi ha dos o tres tractaments digitals més. Per exemple, sembla que s'han posteritzat les imatges i se'ls ha donat un tractament d'aquarel·la o semblant. Si coneixerem el nom dels notables, també podríem "botar-los" a ells.