dimecres, 5 de maig del 2010

Standard & Poor's rebaixa a Tembo Ukoo la nota del seu deute públic

Quan esclatà la crisi asiàtica, no havies advertit el mal estat dels comptes de Korea Kusini, un dels clans millor valorats, que tanmateix hagué de refinançar el seu deute. També et pillà per sorpresa el puf d’Enron. I finalment, quan estava a punt d’esclatar l’actual crisi, tampoc no vas veure que els actius de molts uwekezaji benki eren absolutament tòxics. No vas advertir que Elephant Brothers estava a la vora de la fallida. No t’adonares que l’empresa de Bernard Simba Madoff era una pura estafa... Hem hagut d’injectar diners públics per tal d’evitar que el kijiji se n’anés a la merda. Ha calgut fer una despesa enorme per a garantir la cobertura social de tots els wafanyakazi tembo. I ara em dius que has rebaixat el rating del nostre deute públic? Estic per arrear-te amb la trompa en tota la coroneta, malparit!

3 comentaris:

Lluís Bosch ha dit...

Jo li fotria cop de trompa sense cap mirament. No se m'acut cap altra reacció, perquè les reaccions només poden ser emocionals.

Príncep de les milotxes ha dit...

Arrea-li, ben fort al monstre a veure si desperta o deixa de pensar d'aquesta manera tan unívoca.
Et sostinc el bescoll? Mira que arribar a aquest extrem... Si al capdavall hauré de vendre el meu reialme i donar-lo als pobres (tampoc no són germanets de la caritat,oi?).
Ho faig, ara mateix.Ja m'he fartat de tanta bajanada, de tanta buidor.
Em quede amb el títol, solament.

Alietes el del Corralot ha dit...

Tota la raó del món.

Hi ha responsables? Que paguen!

No hi ha responsables i tot forma part dels moviments naturals del sistema? Una puta merda m'ho crec jo! Algun mamífer hi haurà darrere de tot plegat, no?