dimecres, 21 de gener del 2009

GUANYADORS DELS PREMIS BLOC DE LES COMARQUES CENTRALS DEL PAÍS VALENCIÀ 2008

Benvolguts lectors/res, és per a nosaltres una gran alegria i satisfacció fer públic el resultat dels Premis Bloc de les Comarques Centrals del País Valencià del 2008. Des del Penjoll felicitem a tots els guanyadors i guanyadores, així com a tots els participants, amb la confiança que els Premis tindran noves edicions i que ens faran gaudir tant o més que aquesta. També aprofitem per comunicar-vos que hi haurà un acte d'entrega dels premis el proper mes de febrer, sobre el qual vos informarem oportunament.



ACTA DEL JURAT DELS PREMIS BLOC DE LES CCCC DEL PAÍS VALENCIÀ

Després de les deliberacions i de les libacions dels membres del jurat les coses han quedat així:

GUANYADORS per categories:

  1. Art i audiovisual: A TA MARE VA QUE FUMES!
  2. Associacions socioculturals: FUNDACIÓ CASAL JAUME I- LA SAFOR-VALLDIGNA.
  3. Educació: DEPARTAMENT DE LLATÍ DE PEDREGUER.
  4. Esports: CLUB DE PILOTA VALENCIANA VALIRATLLA CASTELL DE CASTELLS.
  5. Humor: LES DONES NO SOM (TAN) COMPLICADES.
  6. Informació i notícies: EL MIRADOR VALENCIÀ.
  7. Literatura: NAUSICA.
  8. Mediambient: PEL PAISATGE AL PAÍS VALENCIÀ
  9. Miscel·lània: HIC ET NUNC
  10. Política: TONI CUCARELLA EN ROBA DE BATALLA.

Millor Bloc: TONI CUCARELLA EN ROBA DE BATALLA.


Els criteris que els membres del jurat hem tingut en compte per deliberar entre els blocs participants han sigut estos:

  • Votacions prèvies dels lectors d’El Penjoll.
  • Antiguitat del bloc i periodicitat en els posts.
  • Accés i navegabilitat còmodes als diferents continguts.
  • Diversitat de materials: vídeos, àudios, fotos i enllaços.
  • Correcció en l’ús de la llengua.
Els membres del jurat volem felicitar la tasca de tota la gent que ha fet possible la creació d’eixa realitat virtual valenciana. Així com la nostra emoció en comprovar que som molts els que encara tenim coses a dir.

Salut per a tothom, per a totdon i que junts vejam la tercera república!

El Jurat dels Premis Bloc de les Comarques Centrals del País Valencià, a Xàtiva, 21 de gener de 2009.

68 comentaris:

Anònim ha dit...

Em sembla que el blog de Cucarella està bé, però potser no és per a tant. M'agrada més el de Marta Insa, que no té cap premi. Igualment el meu blog no tenia competència en medi ambient, la resta eren poc menys que testimonials, per tant no trobe gaire mèrit en guanyar la categoria de medi ambient, tot i això gràcies pel reconeixement al curro que suposa dur avant un blog.
Podrieu crear una medalleta virtual per a penjar el blog, si és que voleu donar continuitat als premis.
Ah, i la festa, la fareu?
Salutacions i enhorabona al Toni, que viu a Xàtiva, no?

Artés ha dit...

Gràcies als companys de fest-ho mirar per presentar-me, a qui m'haja votat i al prestigiós jurat, gràcies a tots!!

whysoserious? ha dit...

sóc adriàspí!!

per fi, ja puc entrar al penjoll..
=DDD
abans no em deixava...

m'alegre per els guanyadors que segur que són molt bons blogs...^^

Lucrècia de Borja ha dit...

Oh, el meu got!! on hi és?? per brindar i celebrar-ho!!

Moltes gràcies a totes i tots!!

Anònim ha dit...

Hola, des de "El Mirador Valencià" m'agradaría donar les gràcies a El Penjoll, per premiar-nos com a millor bloc d'informació i noticies.

I per supost gràcies als que ens vau votar!!

Salutacions, Joan

Terradelfoc ha dit...

Enhorabona a tots i totes els premiats!

El bloc que ha guanyat en audiovisuals, "A ta mare va que fumes", és molt bo.

Moltes gràcies també al Penjoll per l'organització. Seguirem endavant!

Anònim ha dit...

Gracietes, especialment als que em van votar a la primera fase i també als organitzadors. Com deia el primer comentarista, a la categoria d'Educació tampoc no és per tirar les campanes al vol, ;-) A veure si per als pròxims hi ha més gent docent (o discent) per participar.
Salut!
Ah, l'enhorabona també al Blai... No podia ser d'altra manera. Jeje...

Anònim ha dit...

Oh, moltes gràcies des d'Hic et nunc i felicitats a la resta de premiats i als organitzadors pel concurs.

Això, que tots junts vejam la tercera república!

TdlH ha dit...

Espere qu'els organißãors tinguen en cónter la meua proposta de premiar a Cucarella & un joc de roba interior femenina; igual la Lucre' s'oferix a donar un conjuntet del seu armari...

Alietes el del Corralot ha dit...

Ié, enhorabona a tots els participants i també als guanyadors.

Però jo volia comentar una altra cosa: on és el post de la pel·lícula que havíem de veure amb Cal·linca? O és que ha sigut un miratge meu? Hi havia un txec-lover i una xicona de mirada torbada i torbadora.

Anònim ha dit...

Es prou "graciós" (per denominarho) d'alguna forma, que jutjeu als premis la navegabilitat quan El Penjoll no és accesible des de Windows...
Trobe a faltar altre concepte, l'originalitat del blog, què és molt més important que alguns dels apartats que heu tingut en conter.
Sense més, només dir-vos que en els premis mheu desabut prou, se vos ha vist el plumer premiant a la colla d'amics, però el cert és que és tonica habitual. Adeu Penjoll!
Joan o'Donnell

Comtessa d´Angeville ha dit...

pos què nem a dir? enhorabona als guanyadors.

Anònim ha dit...

Quatre amics donante premis als seus quatre amics que els van donar a ells altres premis

Anònim ha dit...

Això és injust el jurat ho ha fet bé i jo no participava ni tinc cap amic que ha guanyat

Emili Morant ha dit...

No sóc part del jurat ni de l'organització. Més encara: he estat participant "perdedor" (és a dir: ni tan sols finalista) i tinc coneguts i pròxims que han estat finalistes sense guanyar. I crec que les acusacions contra el jurat i els criteris que ha aplicat són injustes. Podrien haver guanyat altres, és cert, hi havia competència: però això no hauria de servir per a desqualificar els qui s'han endut el premi, sinó al contrari.

Felicitats als guanyadors, i als molts que també podrien haver guanyat. I al Penjoll, és clar!

Anònim ha dit...

El bloc guanyador de les comarques centrals només té tres entrades i ben curtetes...o això m'apareix a mí. Respecte el criteri del jurat, pero no l'entenc.....

Tadeus ha dit...

Estimat Alietes, té vosté raó: vaig publicar una entrada sobre una película txeca de cinema mut però després la vaig borrar, per dos motius: perquè no m'agradava com havia quedat i perquè d'alguna manera 'tapava' l'entrada de Drac, que em sembla realment magnífica amb l'impacte visual de la foto amb la merda de gos. El que puc fer és retocar l'entrada sobre "Erotikon" i tornar-la a publicar, si els sembla bé.

Comtessa d´Angeville ha dit...

PREGUNTA DE PERDEDORA

Els qui no hem guanyat res també podrem assistir a l'entrega de premis???

Lucrècia de Borja ha dit...

Que covards això de criticar des d'un anònim...

TdH: un conjuntet?? usat o per estrenar?? xDD

Anònim ha dit...

calla i ves al teu bloc

Anònim ha dit...

Només veus tres entrades perquè utilitzes l'explorer. Alguns blocs no es veue bé.

Alietes el del Corralot ha dit...

M'alegren tots els comentaris que vaig llegint, però sobretot m'alegren els comentaris negatius: Això ens passa per fer coses!

És que s'ha de ser mamó per criticar des de l'anonimat, per qüestionar quatre detalls, per mostrar el desacord en comptes de mirar la faena feta, per dir "pos a mi m'agrada més un altre" com féem quan érem xiquets de mamella. Xe, va, xe, que ja esteu granadets! (O no?)

Torne a dir que ací hem vingut a passar-ho bé, i qui no vulga passar-ho bé pos que se'n vaja a fer la mà o a que li pegue l'aire a la braga. I qui tinga ràbia que mossegue ferro! (Potser ara se m'ha entés millor). I conste que ho dic tot des del bon rotllo i sense pixar fora de test.

Anònim ha dit...

guanyadors i guanyadores de garrofes, gallines i ganduls, gorrominos i gallifantes,gaudim amb glòria la gàbia de gorrons

Anònim ha dit...

Enhorabona als guanyadors perquè s'ho han currat.
Enhorabona al jurat i organitzadors per dinamitzar el món dels blogs.
Enhorabona a tots els blogs presentats perquè segur que ara són més coneguts que abans.
Enhorabona al/als qui va/van tindre la idea perquè jo també m'animat a fer un blog.

Anònim ha dit...

Avore, ara resulta que un dels guanyadors tampoc es pot accedir amb l'explorer... lo dels guanyadors es de conya

Accés i navegabilitat còmodes als diferents continguts. (punt del jurat). el que dic, de risa.

Anònim ha dit...

Toni Cucarella en roba de batalla millor bloc??? Xe tu, com pot ser? Quina sorpresa. Mai ho haguera dit...

Anònim ha dit...

xe, manolet que no saps que l'explorer te amo i tens que soltar la mosca per tindre'l (o l'has piratejat??? eh???).
El Firefox va de gratis, t'el descarregues i ja està, a bucejar, fill meu.
Avore si t'informes i t'apuntes al lliure, fet per tots els que volen contribuir.

Peguie ha dit...

Enhorabona als premiats i premiades!
Moltes gràcies al membres i la miembra del Jurat per participar desinteressadament.

Veig per la xarxa alguns i algunes amb molt mal perdre i molt de pique, i això que no donem dines. No vull imaginar-me en cas contrari...

Bé, a mi el Bloc guanyador dels guayadors m'agrada molt, he dit.

Anònim ha dit...

Però Toni Cucarella (l'home més enfadat de la galàxia) no va dir fa molt de temps que no volia participar en aquests premis? A vore ara què feu amb el trofeu...

Anònim ha dit...

Això de Toni Cucarella fa un poc de pudor... Be, miran-t'ho per un altre costat: ara que ja li heu ofrenat glòries podem estar tranquils, que l'any que ve hi haurà un més just guanyador...

Anònim ha dit...

Acabe de veure el resultat i, com us podeu imaginar, estic molt content. Ja se sap que això de se premiat no vol dir ser el millor -de fet, a les comarques centrals hi ha d'altres blocs literaris que s'ho mereixen tant o més que el meu, i alguns ni tan sols participaven - però si que és un criteri a tenir en compte a l'hora de valorar la tasca que fas, i sobretot un al·licient per seguir-la.
Moltes gràcies!

Anònim ha dit...

Reivindique el blog d'Àngel Canet com a millor de les CCCC, em sembla injust, respecte a Toni i les seues opinions, que em semblen carregades d'un odi -amarg com els ametllers perduts- que jo no entraré a valorar per respecte a l'autor, a qui no vull mesclar amb la crítica que faig. Un odi que em fa insuportable la lectura de tres posts seguits. És el que pense, i els que sabeu qui sóc i em coneixeu un poc sabeu que no solc callar-me el sentit que veig a les coses caiga qui caiga. Ale aneu a pastar fang, tant de concurs per acabar-ho donant a un del vostre poble. Jo puc ser humil, doncs tinc el bloc des de fa poc més de mig any i això no es mereix gaire reconeixement: gràcies per la publicitat gratuïta, us dec una galleda de mojito a la propera festa que faça a ma casa. Conclusió: cal un concurs a nivell de País Valencià amb un jurat plural i multicomarcal.
Cagons els que s'amagueu per a criticar, colla de cagons.

PEL PAISATGE
http://blocs.mesvilaweb.cat/rogersafor

Tarsan, President de la República de les Mones ha dit...

Jo tampoc em solc callar:

Primer va entrar queixant-se, dient que no n'hi havia una categoria de medi ambient. Com que la crítica era encertada jo el vaig recolzar. Vam introduir la categoria tot i que sabiem que la guanyaria vosté de carrer perquè no n'hi havia competència. Però, eixa era la millor crítica, demostrar que al País Valencià no es fa res per aquest tema. Certament això li ha suposat una publicitat molt bona que vosté ha sabut aprofitar molt bé. Hui, després que es publicara el resultat ha penjat més propaganda sobre el seu llibre. El llibre l'he estat mirant ja fa temps i té poques pàgines i menys de contingut. Però vosté no perd oportunitat de promocionar-se. I no content amb això, ara vol canviar també el guanyador i desprestigiar el concurs. Sicerament, senyor Roger Cremades, vosté està pel paisatge o per promocionar-se a vosté mateix?

Adrastea ha dit...

Enhorabona als guanyadors. Com bé ha dit Carles Mulet, crec que els guanyadors no són sempre els millors. I no ho dic pel seu bloc, al qual considere mereixedor del seu guardó virtual-comarcalcentraler.

El que sí que pregunte és? Hi havia categoria de "millor bloc"?? haver avisat!!!

Ale, enhorabona especial a A TA MARE VA QUE FUMES!!! a vore si li deixen un localet els que han guanyat "associacions socioculturals", o Toni Cucarella el convida a la presentació d'un nou llibre i podem sentir-lo en directe! ;)

Tadeus ha dit...

A mi també em sorprén el fet que un blog tan carregat d'odi com el de Cucarella haja guanyat el premi del Concurs però respecte la decisió el jurat. Per altra banda, i en conjunt, este concurs m'importa un pito. Ara bé, ¿on és la festa?

Davit del carré Blanc ha dit...

Coincidisc amb Alietes: si no fereu coses la gent no tindria de què queixar-se!! S'ha de tenir mala llet per criticar aquesta iniciativa.
Senyores i senyors del Penjoll: ENHORABONA PER HAVER POSAT EN MARXA AQUEST GUARDÓ. A mi, i supose que a més d'un també, ens ha permés conéixer blocs que desconeixia. Heu col·laborat a millorar la xarxa social de les comarques centrals. I a qui no li agrade que vaja a escoltar la Ser el dia que donen el premi Planeta i que no es dedique a intentar avortar accions força interessants-
Enhorabona als i les penjollaires i també als guardonats (entre els quals Cucarella és autor d'un bloc molt necessari al nostre país)

Anònim ha dit...

Linux, a vore que reosties té que vore si el Explorer o el Linux Mozilla o el que siga es gratis o de programari lliure, la questio es que als premis es diu que es miraràla accessibilitat, pero si resulta que gastes Explorer, com l'inmensa majoria de mortals, resulta que tens errades en vore a cert blogs guanyadors... SURREALISTA

El cert es que no sé per a han possa els criteris... es mes facil dir.. pq m'ix del collons( i a mes mes just)

Anònim ha dit...

Manolete a vore si t'agafa el bou ja...però pels...

Peguie ha dit...

A Kalin:

1. qué t'ha fet Cucarella?Reconeix d'unan vegada LA QUALITAT d'aquest home, indepedentment de que compartisques amb ell les idees o no.
2. per qué no et sents part del penjoll? el critiques constantment de forma despectiva...ara escric ara no, ara critique, no et pareix tot un poc infantil? o ganes de cridar l'atenció?

3. Per què t'interessa, en canvi anar de festa? és que això és l'únic que t'interessa del penjoll?.

I pensar que m'havia alegrat de vore que vosté per fí es llançara a escriure seriosament...

Lo Pol ha dit...

Estimat Roger, anònims, profetes de la navegació per explorer, i tota la colla de culs inquiets:

1) L'accesibilitat ha de ser alguna cosa més que dependre d'un programa concret.
2) Tots els blocs premiats són excel·lents.
3) Molts dels no premiats, també. Però vaja...
4) No estar d'acord amb algú mai no és varem de manca de qualitat. I al contrari. I em negue rotundament a explicar qui és Toni Cucarella i la seua transcendència, tot i que moltes voltes no estic d'acord.
5) Tot el que hem vist és molt simptomàtic: gent amb moltes coses en comú (la llengua, l'ús d'internet, l'estima pel nostre país), cabrejada per quatre mamonades. Òstia! Que organitzen ells un concurs alternatiu, de País Valencià o del que els passe pels ous... I vaig parant perquè ja m'estic calfant.
6) Que jo sàpiga, la immensa majoria de premiats NO SÓN DE XÀTIVA.
Au, nens i nenes. Bon cap de setmana!

Tadeus ha dit...

Sra Peguie, és evident que el meu comentari sobre la festa és una mera broma. Per altra banda, vaig dir que respectava la decisió del jurat, i si han decidit que el guanyadort és el blog de Cucarella, doncs molt bé. Això no vol dir que jo no puga criticar-lo.

També vaig dir que el concurs m'importava un pito. Raons:

- Trobe que la idea de "Comarques Centrals" és en sí mateixa absurda, irreal, fantasmagòrica, basada en una espècia de nostàlgia de no se sap molt bé què. Posar el riu Xúquer com a 'barrera' és una parida mental, un absurd.

- La paraula "bloc" aplicada als "blogs" és d'un patetisme semblant al del terme "Comarques Centrals".

- Els concursos de blogs, com ja vaig comentar en alguna anterior ocasió, em semblen molt imperfectes, ja que és molt difícil tenir una visió de conjunt adequada, donat que hi ha blogs amb centenears i centenars d'entrades que caldria llegir una per una. ¿O és que partim de la base que en un concurs de noveles, per exemple, no cal que els membres del jurat llegisquen totes les noveles de principi a fi? ¿En què es basen els concursos? ¿En altres criteris? No crec en els concursos literaris, ni en els de blogs. Això no vol dir que jo estiga en contra del Penjoll, ni molt menys. El Penjoll m'encanta. De fet he decidit retornar com a autor, com encertadament ha observat vosté. I ho faig perquè crec que val la pena. Entre altres coses, per polèmiques com aquesta.

Una abraçada des d'enllà del Xúquer!

refelet ha dit...

Lamente informar a Manolete que El Penjoll ja es veu bé des de l'Explorer. Igual que també el bloc de Toni Cucarella. Hi ha molts blocs que no es veuen bé des de l'explorer, però això, òbviament no és responsabilitat dels autors del bloc.

refelet ha dit...

Altra cosa:

Jo comptava amb que hi hauria gent que entraria a boicotejar. També amb que n'hi ha gent que té mal perdre. La novetat, és que n'hi ha gent que té mal guanyar. Sr. Roger Cremades: vosté cada dia eix amb un tema nou, que si Marta Insa, que si Àngel Canet. Aquest darrer no estava entre els proposats, per això no se l'ha pogut votar. Si vosté considera que el millor bloc és el d'Àngel Canet, haver-lo proposat enlloc de proposar-se només a vosté mateix i proposar una categoria en la que sols podia guanyar vosté. Per altra banda, pel que fa a l'anonimat dels membres del Penjoll, ha pegat vosté en el clau. Ací, els que estem, estem anònima i desinteressadament, pot dir vosté el mateix?

En qualsevol cas, i en resposta a la Comtessa, vosté i tots els participants continuen estant convidats a l'acte de celebració que tindrà lloc en febrer.

Salutacions cordials.

Adrastea ha dit...

xe xe xe xe.. que la paraula boicot és massa dura!

Un poquet d'humor!!! que fer la mà és un esport nacional arrelat: a la gent li agrada fer-ho, dóna joc, comentaris, rises i de tot...

No boicotegeu el boicot!

Peguie ha dit...

Calin: m'alegre que tornes al penjoll però crec que discutirem més sobre el tema, i és que n'hi ha gent amb el cap dur...(sense ofendre)

Si et sembla igual, farem xocolatà, estem ja massa majors per a
festes, eh?

Anònim ha dit...

Rafelet, no gastes energies , aquest senyor em recorda a " Yo he venido aqui a hablar de mi libro..

Anònim ha dit...

Però que tots els que us vàreu presentar no ho féreu per a donar publicitat als vostres blocs perquè pensàveu que eren interesant per als altres?????, pos el tio roger pot fer el mateix.. dic jo! Pobre xic!

Tu no plores rei...

apalput ha dit...

Ie, la millor part de tot el concurs, sens dubte esta... què bo. Jo propose una entrega de premis on assistisquen tots els participants: tant els guanyadors, com els perdedors. Ja m'imagine els "corrillos", i la gent llançant-li pinyols d'oliva dissimuladament a Toni Cucarella.

A mi, per favor fiqueu-me a la mateixa taula que Pumuki i Roger Cremades, que m'ha paregut un home molt divertit.

Salutacions des de l'altra vora del Xúquer.

Anònim ha dit...

Jo he deixat palesa la meua opinió. Potser si ho havera fet al bar entre rialles i amb una cervesa Tarsan no s'ho havera pres tan malament. :-D
PEL PAISATGE treballe els caps de setmana i moltes nits, més de les que necessite justificar. Gràcies pel teu reconeixement al meu treball, Tarsan :-D n'he rebut de semblants des de la dreta més acèrrima. Seguirem endavant amb totes les lluites!
Vinga i a la propera amb una cervesa ben freda
Roger
http://blocs.mesvilaweb.cat/rogersafor

Anònim ha dit...

Ah, i amunt a tota la gent del Penjoll, que ha fet una gran tasca i un gran esforç de temps i dedicació. Aquesta tasca ja té fruits: sou la casa gran dels blocs catalanoparlants a les CCCC. I amunt tota la gent que té blogs en la nostra llengua.
Salut
http://blocs.mesvilaweb.cat/rogersafor

Tadeus ha dit...

Peguie, jo crec que és el mal oratge, que ens posa a tots un poc de mal humor, però ja vindran temps millors.

Per cert, m'apunte a la xocolatada, com no? I si fóra una calçotada també m'apuntava.

Unknown ha dit...

sí, amic calinca, hi haurà una xocolatada com a fi (?) de festa dels premis... hem enviat el nostre millor home a organitzar la festa... s'imagina qui és?
prompte penjarem l'entrada per que esteu ben assabentats tots i totes... i sols pel nombre de comentaris veig que tampoc ha estat mal del tot la iniciativa del premi... però recordem que tan sols son uns premis "virtuals"... tampoc és res massa existencial...

Unknown ha dit...

només falta que entren els de la colla de dolçainers, jajajaja!!!

Peguie ha dit...

Calin, el que faça falta!

Tarsan, President de la República de les Mones ha dit...

Roger, Roger, no em talle les lianes!

Ací qui més i qui menys tenim els colzes i els peus (com jo) pelats i moltes i moltes nits sense dormir per a fer coses que no ens han pagat ni agraït ningú. I pense's millor el que diu, que al final tot se sap.

Qui va anar al bloc de Toni Cucarella el 23 de juliol a dir-li "Company, quanta raó tens,has donat en el clau..."?

Aleshores, Toni Cucarella si que li queia bé? o és que estava de promoció del seu bloc i el seu llibre que acabava de fer públics?
http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/101312/#comments


Jo vull pensar que no, i que vosté no s'ha pensat bé el que ha dit.

Li demane per favor que no em torne a comparar amb l'extrema dreta perquè és vosté l'únic que pot acabar fent el ridícul: "Roger Cremades compara a Tarsan, President de la República de les Mones amb l'extrema dreta"? se van a riure de vosté, home! tinga trellat!

Ací, estem condemnats a entendre'ns, més tard o més prompte. I si no ho fem ens perjudicarem a nosaltres mateix. En El Penjoll busquen unió, contrucció i creació, de manera que, per favor, Sr Roger Cremades, mesurem tots el que diem i no acabem discutint per nimietats!

Anònim ha dit...

Roger Cremades, fent-se publicitat gratuïta gràcies a Tarsan, que l'acusa de ser un mal escriptor:

Tarsan, tens més raó que un sant, et convide a fer-te una cervesa, si m'assegures que no he d'acudir amb el casc posat. Tots els que estem ací tenim més coses en comú que en contra, prova d'açò és el que comentes del bloc de Toni, a qui no vull mesclar amb aquest comentari, doncs no tinc res en contra d'ell, una altra cosa és que m'agraden més altres blocs. Per tant es tracta de fixar-nos en el que tenim en comú o per el contrari el que no tenim en comú, una elecció de la que depén en darrera instància el nostre futur col·lectiu en cadascún dels àmbits de les nostres vides, i és un exercici que val la pena fer. Jo tan sols he opinat i la meua veu ha semblat ser massa béstia pels seus matisos ceramistes, en qualsevol cas en aquestos casos sempre hi ha opinions per a tots els gustos, i ací deixe el tema, ben cordialment :-D
Roger
http://blocs.mesvilaweb.cat/rogersafor

Anònim ha dit...

Ja està bé que el penjoll que les tasques del penjoll van a ocasionar disgustos...Enough is enough...

Tarsan, President de la República de les Mones ha dit...

No dic que siga mal escriptor. Sols, que a mi no m'ha entusiasmat. És la meua opinió. Però, no obstant, també entenc que és necessari i important que es facen aquestes coses i per això el vull valorar. Tant de bo, n'hi haja molts més i siguen millors i tant de bo, algun siga seu. Això seria bona senya. No sé si el meu anonimat em permetra fer-me la cervesa, però li desitge el millor. Salut, Sr Roger.

Tranquil·la Jane! ja vaig!

Lucrècia de Borja ha dit...

Un acte de celebració al febrer?? per recollir els premis?? mmm... q jo sóc anònima a la xarxa!! :P

Anònim ha dit...

Ahí vull vore't Lucre.
Arrrrhhh!

Capità Superflipo ha dit...

Sols per escoltar estos comentaris val la pena haver fet uns premis blocs de les Comarques Centrals, perquè: qui s’atreviria a fer-los si sap que li van a pegar tanta canya? Mentre al País Valencià no s’havia convocat cap, a Catalunya ja s'havien fet diversos: els “populars“ premis Cats, els “oficials” Premis Bloc de Catalunya i algun més de caràcter local. A València, com ve sent costum cultural, res de res.

Des del meu punt de vista, els blocs finalistes (i alguns més) de les Comarques Centrals són molt bons. Gràcies a la disposició de persones concretes per escriure en català i menejar la cultura del País Valencià. A més dels premiats, hi ha blocs d’igual o millor qualitat. I ací està el problema que no és negatiu sinó tot el contrari. Tenim un bon nivellet, encara que ningú sàpia de nosaltres, per això era important fer alguna cosa: per donar a conéixer el que s’està fent en l’àmbit blocaire de les Comarques Centrals del PV. I, per això, no s’han de vore els premis com un castic per als que no els reben. Crec que tots hem de sentir-nos guanyadors. Que es parle d'estos premis als mitjans de comunicació i a la blocsfera de les Comarques Centrals hauria de ser ben vist per tots nosaltres. L’important no sols era participar. No oblideu l’objectiu de les bases: “promoure la creació i manteniment de blocs en valencià-català (o català i prou, com ens va matissar algú en el seu dia) relacionats per temàtica o autoria amb les Comarques Centrals, donant-los a conèixer i premiant els més interessants”. Els premis són simbòlics.

M’alegre del rebombori i sé que alguns anònims punxen per punxar. Hi ha molts més blocs que s’ens han escapat però no voluntàriament o per oblit, sinó per desconeixement. Per això, hi havia un mes per inscriure aquells blocs que es consideraren interessants, però no per a “la gent” d’El Penjoll sinó per a qualsevol, inclús anònims.

Algun anònim diu que som quatre amics donat premis a altres amics. I l’any que ve m’agradaria que fórem més amics donant premis a més amics encara; així que contem amb els que ara no es consideren així perquè, si ells volen, tenen les portes obertes per participar. Recordeu que El Penjoll és un projecte obert. És dir, que si algú vol participar com autor, pot; si algú vol ficar un comentari, pot; si algú volia inscriure algun bloc als premis, podia; si algú volia proposar una categoria o una modificació, podia; si algú haguera volgut proposar algun membre del jurat també ho haguera pogut fer (en el seu moment -http://elpenjoll.blogspot.com/2008/12/llistat-de-participants-als-premis.html- diguérem: “Tenim ja alguns membres per formar part del jurat, però si conegueu d’alguna persona de reconegut prestigi cultural a les Comarques Centrals que podria ser interessant comptar amb ella, no dubteu en proposar-nos-la”)… Però, és més, si algú vol criticar aspectes d’estos simbòlics premis, pot; i si algú vol col·laborar als premis de l’any que ve, també pot (sols ha de dir-ho).

En la meua opinió les crítiques són el condiment clau d’El Penjoll, però l’ingredient bàsic és la iniciativa personal. A El Penjoll no es diu no, es diu en davant. A l’any que ve segur que ho podem fer millor entre tots... voleu col·laborar? Vinga animem-nos un poquet i que açò siga l'inici d'alguna cosa bona. Ens vegem i ho xarrem en l'acte d'entrega dels SIMBÒLICS premis o també anomenada xocolatada (i està no serà simbòlica) de germanor.

Anònim ha dit...

Ben dit Capità!
Estic d'acord.

Anònim ha dit...

ni hihaurà festa sinó acte de lliurament, jolin

El Palleter ha dit...

El millor bloc es el meu catalufos de merda!!! a fer la ma els catalufos!!!visca la Cheperudeta!!!

Anònim ha dit...

Una imatge val més que mil paraules

Anònim ha dit...

Per què no li bloquejeu l'entrada a eixe blavero fastigòs?

Jordi Casanovas ha dit...

Felicitats per la iniciativa i als premiats.

dorademon ha dit...

vist com van els comentaris dels premis dels blocs, jo propose reeditar-lo per a que l'anònim faça un pas endavant i participe amb un bloc. Ànim que això està fet i pot ser ens fem amics i et votem com a finalista i fins i tot et fem guanyar
ah és un missatge un poc irònic