dijous, 27 de novembre del 2008

EXCURSIÓ AL BARRANC MORENO (BICORP)

Cicle de excursions en defensa del Caroig

Ens ha arribat un correu informant-nos de l'excursió al Barranc Moreno. Ací vos deixem la informació:

La Coordinadora pro-Parc Natural Massís del Caroig et convida a participar en esta excursió organitzada pel C.E.V. amb el suport de la Coordinadora pro-Parc.
Paratges com els que es troben a Bicorp, justifiquen sobradament la creació del Parc Natural. Açí et facilitem l'informació necessaria per gaudir de l'excursió.

El camí que antany unia les poblacions de Bicorp i Jarafuel, ens endinsa per un dels més bells cursos fluvials del Massís, un pasadís modelat per la força de l'aigua en la profunda soledat del cor del massís. Sobre el seu llit, "La cova de la Balsa de Calicanto" i la crònica de les seues decoracions rupestres, ens ajuda a recrear amb la imaginació el fosc univers dels caçadors associats a l'aigua.

Dades d'interés:

• Guía: Rafael Cebrián Gimeno
  • Cicle: En defensa del Caroig
  • Eixida: Diumenge 30 novembre 2008
  • Lloc de trobada per inici excursió: Rotonda de entrada a Bicorp. a les 9:20h. Tot seguit, esmorçar i inici del sender. Els del CEV vindran en autobus i la resta pels seus mitjos, es convenient organitzar-se per utilitzar el mínim de cotxes.

• Hores de marxa caminat: 4 h. +/-
  • Dificultat: ***
  • Itinerari: Bicorp - Senda de Jarafuel - Barranc Moreno - Pintures rupestres de la "Cova de Calicanto" - Bicorp. (PR-CV 173) vore full adjunt.
  • Per fer previsions, es convenient confirmar asistencia enviant missatge a: otili@orange.es

Anònim ha dit...

Fa uns mesos vaig fer l'itinerari del Barranco Moreno, i la veritat és que és molt xulo, i un poquet exigent (almenys per a mi). Crec que en algun moment ens vam perdre, perquè vam haver de travessar el barranc per llocs una mica complicats i realment no sabíem bé per on anàvem. A més, no vam vore ningú en tot el trajecte a qui poder preguntar, cosa que, de totes maneres, també s'agraeix. Però al final ens vam aclarir i vam arribar a bon port.

No aniré a l'excursió d'este diumenge però em sembla perfecte que s'anuncien aquestes coses. En la zona de Bicorp es poden fer excursions que estan molt bé, i no m'importaria apuntar-me a alguna de les que puguen fer en aquest 'cicle', amb guia inclòs.