dissabte, 4 d’octubre del 2008

Una d'aventures.



Aquest estiu hem trobava pedalejant per una pista dels Ports de Beceit quan vaig topar amb un xic que feia el mateix. Quan et trobes amb algú a la muntanya és habitual que tingues uns minuts per compartir unes paraules.
Nosaltres les compartirem, i pedalejarem junts uns kilòmetres fins que el seu camí i el meu prengueren direccions diferents.
Podria definir-lo com una persona de caràcter afable i amistós, que transmetia harmonia..., o potser equilibri.
Em va explicar que tenia la intenció d'arribar a Benasc i que havia eixit feia poc del Fangar al delta de l'Ebre.
Quí poguera estar en el seu lloc..., semblava tota una aventura en solitari.
Però fins ací tot és anecdòtic i sense massa interés, si no fora perquè aquest mes he descobert de qui es tractava en realitat, de la persona que hi havia al darrere...
Tinc el gust de presentar-vos a Sergi Fernàndez (un verdader Drac viatger) que fa el que més li agrada, viatjar i créixer com a persona. Quina enveja...
Salut i bon viatge, Sergi.

www.conunparderuedas.com
Blog de Sergi.
Video-reportatge: Delta de l'Ebre - Pic Aneto.






3 comentaris:

Tadeus ha dit...

Una pregunta: ¿Qui li fa estes fotos tan xules a este ciclista solitari? No pareixen de 'dispar automàtic".

M'he estat mirant el blog de Sergi i sembla interessant. Moltes gràcies, Sr Drac, per aquesta nova notícia viatgera. Sí, és cert, es poden conéixer persones molt interessants en el camí.

Olga ha dit...

Quina gràcia!
Dijous vaig veure el reporatatge al Temps d'aventura i feien molta referència a la gent que es trobava pel camí, i a l'atenció que els hi mostrava... Així que un d'aquests eres tu...

Unknown ha dit...

quins records!... la meua bici... pobreta, ha de tindre teranyines fins als rodaments!