dijous, 23 d’octubre del 2008

L'art sublim de la traducció.


No em puc estar callat, ho he de dir: defenso la simultaneïtat de professors a l'aula, i com brillantment proposa el nostre govern valenciano, un professor d'anglès i un d'ètica. Quina idea més exorbitadament sublim! La meva avorrida docència d'aquestos sexenis ha rebut la flor dels benpensants, per a què negar als nostres pupils la meravellosa posibilitat d'escoltar les classes en estèreo? El meu membre es posa erèctil en pensar què hauria estat de les meves llisons magistrals si haguès tingut el goig de sentir-les amb un eco fluit en anglès, aquesta llengua mig llatina mig teutona que enriquiria més si cap les meves divagacions solemnes i silenciosament escoltades en el foro del batxillerat... per favor, Conxagómezocaña, fallera major del regne de les idees mereixedores del premi Darwin 2008, no et retires, no tornes a la facultat de Pedagogia, continua amb la teva tasca innovadora... presentem la seva CANDIDATURA ALS PREMIS DARWIN!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Conxagómezocañaaaaaaaaaaaa
donam canyaaaaaaaaaaaaaaaa
en Picanyaaaaaaaaaaaaaaaaa
i Alfarrasiiiiiii
Fes-ho primer melosssssament
que ja estic prenentttt
els teus delirissssssss
em cremen els pitssssss
hello...hello...hello...
For you...
Kiss me the ass!!!!!!!