dissabte, 20 de setembre del 2008

QUEDA CONFIRMAT: LA PLAÇA DE BOUS DE XÀTIVA ÉS UN OVNI

És diu de la plaça de bous de Xàtiva que és un OVNI. Clar açò és diu vegent-la des de fora però, per a saber si realment ho és, cal entrar dins. Per poder comprovar-ho vaig anar amb mon pare, ahir per la nit, al II Freestyle de Xàtiva. De camí, ja va succeir algun fenomen inesperat, com trobar-nos amb Menta amb Fraula, però el més estrany va ocórrer dins de la plaça de bous: hi havien extraterrestres! Estos, concretament, eren freeriders, anaven en moto i duien casc. Que com sé que eren extraterrestres? Perquè feien coses d’un altre planeta, inclús mon pare m’ho certificava dient-me: “això no pot ser!”. Els espectadors que vam acudir a vorer l`esdeveniment vam estar abduïts durant més de dues hores per estos freeriders. Després del que vam vorer, vos puc assegurar que la plaça de bous és, efectivament, un OVNI. Per cert, l’abducció va ser tan forta que quan vaig eixir del OVNI sols tenia clar que havia vist extraterrestres però no sabia si el que feien tenia a vorer amb el que fan ací a la terra (i per extensió al País Valencià) els esportistes, els artistes... o veges tu a saber en quines xorrades perd jo el temps.





4 comentaris:

Olga ha dit...

La penombra del carrer Cosmògraf Ramírez em va fer pensar, al arribar a casa, que la trobada amb el Capità Superflipo, son pare, un parell d’entrepans i una càmera, havia tingut lloc en alguna part irreal del més enllà. No podia ser cert! La tonalitat salmó de l’escena, fruit de la llum d’uns fanals surrealistes, i el riu de gent estranya que contextualitzaven la conversa, vaig pensar, m’havien fet malentendre que se’n anava a veure això, el que ell mateix ens explica. Ara veig que tot allò va passar, que era ell, i que, certament, hi va anar...

Tarsan, President de la República de les Mones ha dit...

Superflipo:
Si no estiguera tan major li demostraria el que jo era capaç de fer amb les lianes a la selva.

Anònim ha dit...

Jo també hi vaig anar. Coincideix-ho amb Superflipo. El que passà la nit del 19 de setembre a la plaça de bous pot ser ben bé catalogat per la NASA, la CIA i la TIA com un encontre en la 3ª fase. Sols trobí a faltar que també ens visitara un altre tipus d'extraterrestres: els streakers!

Anònim ha dit...

i pa que aneu, collons?