dimecres, 20 de febrer del 2008

Carta oberta a El Penjoll, els seus autors i autores, i els seus lectors i lectores:

El silenci d´esta ultima setmana em diu que potser, en algun moment, algun membre de este bloc s´haja sentit molest, inclús ofès, per alguna intervenció meua o per la meu constant intervenció. Ho sent i demane disculpes a qui s´haja sentit així, encara que mai he pretés incomodar o ferir a ningú, tot el contrari sempre he intentat fer riure, ni més ni menys.

Eixa ha sigut la meua intenció però no la meua raó de ser. Per què he fet el que he fet durant estos dos mesos? Potser donant-vos una resposta a esta qüestió podeu arribar a comprendre la natura i el sentit de les meues intervencions en este bloc (més enllà de la intencionada rialla). La raó és esta: tan sols volia iniciar-me en la ciència de la Patafísica per tal d´anar fent mèrits per poder sol·licitar, en el futur, ser membre d´El Otro Ilustre Colegio Oficial de Pataphysica (OICOP) de València. No estic bromejant, podeu saber més de la Patafísica en estos enllaços:

Alfred Jarry

Colegio de Patafísica

Atenent a este referent epistemològic, vos pregue que em doneu la vostra opinió sincera, sencera i sense cera sobre la meua vida i obra en este bloc des de que es va inaugurar (en una data tan assenyalada com el dia dels innocents). Promet actuar en conseqüència en funció del que em digueu.

Vos deixe amb una coneguda escena de Fernando Arrabal, un patafísic a qui admire des de que anàvem a l´Institut (aquella època on vam fer El Penjoll).