dissabte, 1 de març del 2008

Situació "casquiana" que no Kafkiana

( Dos persones en la cuina de sa casa)

Pep: Hola Rosa, bon dia , com estàs? Has dormit bé?
Rosa: bé.

Pep: Vaig a despertar al xic que es fa tard. Abans de portar-lo a la "guarde" passaré pel Centre de Salut a per cita i si puc entraré a Mercadona i agafaré pà i alguna cosa per dinar. Crec que podré estar cap a la una per calfar el brou. I tu?

Rosa: Doncs jo arribaré a les 14 i a les 14:30 he d’estar de nou a la feina. Estic estressadíssima. Quan acabe a les 20 me'n aniré al gimnàs i després a fer-me unes cerveses amb les amigues.

Pep: No te’n recordes que hui el xic té natació i dentista?
Bé, no et preocupes jo el portaré i desprès anirem al passejar una estona. Et faig sopar o picaràs amb les amigues?

Rosa: No, no que arribaré tard. Per cert, recorda que demà tinc pelu, ioga i massatgista. Per la vesprada café i ball amb les amigues. Podràs tu netejar i comprar per a la setmana?

Pep: És clar, sóc Super-Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

1 comentari:

Unknown ha dit...

uissss... quina ironia més finaaaaaaaaaaa!!!!!!!!