dimarts, 26 de febrer del 2008

Raó té l´home... què li la xuclen!

Compte, Alietes el del Corralot, que jo no m´ofenc però potser Charlton Heston sí, com s´entere que barreges l´escopeta de perdigons amb la munició del rifle de balins.

Però anem al que anem. Que la Patafísica és més vella que l´anar a peu, doncs clar que sí com la majoria de les nobles arts. La qüestió és si és més vella que l´anar a dos o a quatre potes (només per açò, potser siga més adient el terme Potafísica). Que no trau trellat... ni forrellat! ni falta que li fa. Què quin trellat em veus a mi?. Que és d´adolescents, graciosets amb ganes de passar-ho bé, doncs també és de veres perquè jo em trobe com fa vint anys i no com alguns que d´ací no res igual es fiqueu a fer punt de ganxo en la taula de braser de El Penjoll.

També estic d´acord amb la metáfora de la carrera de fons però és que alguns aneu caminant i, damunt, feu contínues parades. Necessite un ritme un poc més elevat, no cal que siga un constant esprint, amb un simple trot suau va que mata, però clar si la resta no m´acompanyeu i he d´anar tot sol fent soliloquis... doncs m´en vaig a fer-los a un altre lloc on em trobe més a gust i em paguen més.

Per cert, açò de la carrera de fons em sona d´una entrevista teua que es publicava el dijous passat (21-2-2008) a El País. La meua enhorabona. Em va agradar molt (i en la foto eixes molt guapet). Ara, si he de ser-te sincer, el que més em va agradar és quan et fiques a fer Patafísica i dius allò de “m´interessa l´espai d´intersecció entre lírica i prosa, entre prosa i lírica, entre el jo, subjecte primordial del poema, i l´ell, subjecte primordial de narració”. Ja veig que per a estos quefers alguns membres de El Penjoll sí que disposeu de temps, però per a estirar-se un poquet ficant quatre lletres a El Penjoll vos costa Déu i ajuda.

I, per finalitzar, permet-me una pregunta al més pur estil Lo Pol: quin és el diagnòstic general que faries de El Penjoll? I no val dir "bronquitis crònica".

A la seua indisposició, el Capità Superflipo, Co-rector del IIEPPV

2 comentaris:

Alietes el del Corralot ha dit...

Tranquil, Capità, que a mi, Charlton Heston me la bufa.

Alietes el del Corralot ha dit...

Diagnòstic d'El Penjoll:
Com els vins, millora amb l'edat.